ברקע הוצאתה מהוועדה: לשכת עוה"ד יוצאת למחאה

    ישראל רובין 1 Comment on ברקע הוצאתה מהוועדה: לשכת עוה"ד יוצאת למחאה

    לשכת עורכי הדין מצטרפת למאבק נגד הרפורמה המשפטית ותשבית ביום ראשון את בית המשפט בתל אביב, על רקע השינויים הצפויים בוועדה לבחירת שופטים והוצאתם של נציגי הלשכה מהוועדה

    צילום: Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לשכת עורכי הדין מודיעה הבוקר (שישי) על חסימה והשבתה כוללת של בית המשפט ברחוב ויצמן בתל אביב, ביום ראשון הקרוב בין השעות 11:30-13:30 בצהריים, זאת על רקע השינויים הצפויים בועדה לבחירת שופטים וכוונת הממשלה להוציא את נציגי לשכת עורכי הדין מהועדה. בכך, מצטרפת לשכת עורכי הדין לראשונה בתקופתו של ראש הלשכה עמית בכר, למאבק נגד החלטות הממשלה.

    לשכת עורכי הדין קוראת לעשרות אלפי עורכי הדין בישראל להגיע לרחוב ויצמן שבתל אביב ביום ראשון, ולהצטרף לחסימת בית המשפט והשבתתו, וכן להפגנה שתתקיים מחוץ לבית המשפט באותה שעה.

    ההחלטה על יציאה למאבק, חסימה והשבתת בית המשפט בתל אביב ביום ראשון הקרוב, הינה שביתת אזהרה על רקע הוצאת לשכת עורכי הדין מהוועדה לבחירת שופטים. ההחלטה ליציאה למאבק התקבלה ברוב קולות בוועדה הארצית של לשכת עורכי הדין.

    עו"ד עמית בכר, ראש לשכת עורכי הדין: "נציגי לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים הם נציגי הציבור היחידים שאינם פוליטיקאים או שופטים. שלא יספרו לכם סיפורים, נציגי הלשכה הם היחידים שמייצגים את הציבור בוועדה. כל מערכת צריכה שינויים ועדכונים, וגם מערכת המשפט, אך ההצעות כעת לא יפתרו את הבעיות הקיימות אלא רק יחלישו את הדמוקרטיה הישראלית. אני מודה לחברי הועדה הארצית של הלשכה שמבינים את גודל האירוע ומעניקים רוח גבית לפעולות אלו למען כלל עורכי הדין בישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סימה ג.
      אתם לא יודעים ליבחור שופטים , אתם מומחים בבחירת שופטות .